2011. január 10., hétfő

"Plecsni" torta :)


Ez a torta spontán ajándéknak készült. A háttérsztori annyi, hogy a megajándékozott eladóként dolgozik és kapott egy kedves bejegyzést egy ügyféltől a Vásárlók könyvébe, hogy ő a legkedvesebb és legsegítőkészebb eladó, akivel hosszú évek óta volt szerencséje találkozni.
Nos, mindenki elképzelheti, hogy kollégáinak mindennapi céltáblája lett ez a fiatalember, aki nap, mint nap megkapja a "legkedvesebb dolgozó" titulust, ezt megfejelendő pedig ezt a kis tortát. Remélem ez utóbbinak valóban örült. :)))

Csokitorta tejszínes csokikrémmel és fondantborítással egyébként. Réz és arany színű lüszterfestékkel tettem érem hatásúvá a felületét.

4 megjegyzés:

  1. De céép! :)

    ezek a betűkiszúrók!!! áh... nagyon irigy vagyok. :)))

    ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  2. Micsoda babérok, micsoda torta, és micsoda háttérsztori! :)
    Tán a kedves kollegák lepték meg ezzel a csodával?
    A tortának tutira örülni fog - annak én is örülnék, főleg mert csokikrémes! Nyami :)

    VálaszTörlés
  3. Kricky! Ne irigykegggyé mán! :) Különbenis hiányoznak a nagybetűk, csak kicsi van. :(

    Ami! Csak egy kolléga, aki itt vagyon mellettem. :) Már rég bekajálták kollektíve. :D

    VálaszTörlés
  4. Pixie Drága!
    A betűkiszúródésrt én is sárgulok. Szuper lett ez az arany babérkoszorú. Ismét 5*

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails