2011. április 13., szerda

Popsi torta :)



Nahát, ezt a tortát csak azért tudom megmutatni, mert szerencsére fel van öltöztetve. :)

Tudom, ez egy gyakori szülinapi ajándék manapság pasiknak, hogy formás popó tangában tortaként, még jó, hogy az én kedves megrendelőm ilyen szolidra vette a figurát, legalább mondhatja a férjének, hogy alatta van a tartalom, tessék megkóstolni! :DDD
Nekem sajnos nem sikerült olyan nagyon fitness-popóra, bár én még egy ilyennel is kiegyeznék...:) Mentségemre szóljon, hogy ez volt az első ilyen tortafeladatom, nem tudtam még csupaszon mennyire érdemes "kidomborítani".

Egyébként egy vaníliás piskótába töltött tejszínes eperkém volt a tartalma, ami azért is nehezíti a feladatot, mert nem nagyon lehet faragni.




Farmert kapott végül, a hagyományos, koptatás nélküli fajtából, a varrás jelzi az évszámokat. Derékrésze azért van, hogy nagyobb legyen és elég legyen a vendégeknek.

Szegény már biztos megfázott, mert még a tangabugyija is kilóg a csípőfarmerjából. :D


9 megjegyzés:

  1. Pixie,nagyon tetszik!:-)Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon jó lett, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Eszter, Gabi, Zsiri, Ditta, Liza! Nagyon köszönöm Nektek a dícséretet! :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper:-)
    Bár az enyém lenne ilyen kicsi és formás:-)))

    VálaszTörlés
  5. Nézz be hozzám, szeretnélek játékra hívni:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper lett ez a műved is:-)

    Kérlek nézz be hozzám,van számodra egy meglepi!
    http://adrykonyha.blogspot.com/2011/04/kreativ-blogger-dij.html

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails