2013. március 19., kedd

Kerámia baba torta



Súlyos elmaradásaimat próbálom rohamtempóban pótolni, így sajnos még mindig nem tudok receptet írni Nektek. Pedig van már egy jó kis babatorta is a tarsolyomban. ;)

Ezt a szép méretes tortát is már hetekkel ezelőtt készítettem és már nagyon várta, hogy debütálhasson. :)
Különleges feladat volt, ugyanis Nórival már sok közös tortaprojektünk volt, olyan helyzet mégsem adódott, hogy neki magának készíthettem volna tortát. Most a családja keresett fel, hogy a jeles napon lepjük meg őt együtt, méghozzá a saját keze munkája, egy tündéri kerámia baba másolatával. A kerámiát teljes valójában megkaptam mintának, úgyhogy vigyáztam is rá, mint a hímes tojásra.

Persze nem sikerült ugyanolyanra, mint az eredeti, ebből is látszik, hogy mindenkinek egyedi a keze munkája. Pontos másolatot hosszabb idő alatt lehetett volna persze gyártani, de nem tortából, mert annak záros a szavatossági ideje. :)


Az alsó nagyobbacska torta a nagy vendégsereg miatt kellett, próbáltam úgy díszíteni, hogy passzoljon a baba stílusához, de mégse vonja el róla a figyelmet.
Alul meggyes csokitorta volt, felül a baba szoknyája joghurtos málna.

Isten éltessen Nóri sokáig! Füled sose érjen bokáig! :D

6 megjegyzés:

  1. :-OOO Istenadta tehetség vagy! Eltudom képzelni Nóri örömét...:)

    VálaszTörlés
  2. Pixi!Ismét remekeltél!Csak legfelső fokon lehet erről a tortádról beszélni!
    Gratulálok hozzá, Te igazi szobrászművész vagy a mestercukrászat mellett!
    Isten éltesse az ünnepeltet sokáig!

    VálaszTörlés
  3. Annyira nagyon jó lett! Tökéletes ajándék :-)

    VálaszTörlés
  4. Noooo most már nem is tudok mit mondani..........csodálatos, ámulatos, fantasztikus.

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett! Gondolom az ünnepelt nehéz szívvel vágta fel ezt a remekművet!

    VálaszTörlés
  6. Tökéletes a torta és maga az ötlet is, ahogyan megvalósítottad. Nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails