2013. június 12., szerda

Kis elegáááncsos névnapi torta




Úgy, de úgy el vagyok maradva a torták mutogatásával, hogy azt el sem hiszitek!
Csak úgy tudom behozni a hátrányt, ha konkrét mutogatásba kezdek a szövegelés helyett, így ezen elhatározás első darabja ez a névnapi tortácska.

Dupla ünneplésre készítettem, ahol egy fiatal és egy idősebb hölgyet köszöntöttek, ezért valami olyan stílust kellett neki kitalálnom, hogy mindkettőjükhöz passzoljon. Szóval valami nem túl konzervatív, meg nem is túl trendi dologban gondolkodtam, ez sült ki belőle.
Virággal névnapon nem annyira lehet mellélőni, ezért egy kis rózsaszín szellőrózsa került rá és visszafogott mentazöld alapot képzeltem hozzá. Az írókás díszítést kicsit elbénáztam, mert nem jól kevertem ki a masszát, de szerencsére nem lett olyan feltűnő.

Konkrétan már nem is emlékszem, hogy milyen tölteléke volt, az az egy biztos, hogy nem csokis. Viszont tuti, hogy házi fondantbevonattal készült. :)


5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Ilyet bármikor készíthetsz nekem is ;)

    VálaszTörlés
  2. Haboska után szabadon: nekem is készíthetsz ilyet! Úgyis nemsokára szülinapom lesz...;-)

    VálaszTörlés
  3. Álomszép! És tényleg nagyon elegáns.

    VálaszTörlés
  4. Valóban nagyon elegáns lett :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, nagyon aranyosak vagytok! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails