2014. február 9., vasárnap

Minnie torta




2 éves pici lány szülinapjára készült Minnie egér főszereplésével.

Jázminkának már az első szülinapi tortáját is én készítettem tavaly ilyenkor, ami olyan sikeres volt, hogy pontosan ugyanakkorát és ugyanolyan ízűt kért az anyukája most is, csak más külsővel persze.
Így hát újra csokis-epres-joghurtos volt belülről és fondanttal burkolt kívülről.

Most kivételesen marcipánfigura helyett festett cukorlap lett a fő dísze a tortának, legalább ezt a technikát is gyakoroltam kicsit.

A kis aranyos, ahogy látszik, nagyon örült neki. :)
Isten éltessen Jázmin, boldog szülinapot!




4 megjegyzés:

  1. Mennyire örül! :) Kis tündér. :) Nagyon szép lett a torta és szerintem Minnie is nagyon jó lett! :))) Gratulálok! Így tovább! :)

    VálaszTörlés
  2. De édes a kiscsajszi! :D Tuti, hogy én is hasonlóan örülnék egy Pixie-remeknek! :)) (Azt mondja gyakorol, aha, oké. :D Az a Minnie, ha nem figyelsz, leugrik a tortáról sétálni kicsit, annyira tökéletes!)

    VálaszTörlés
  3. Jaj Te szerénység.....Tökéletes a kompozíció!!! Én is lennék 2 éves efféle tortával :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails