2014. június 1., vasárnap

Minnie újra színre lép




Nemrégiben volt már Minnie egeres tortám és már akkor is nagyon fáztam a figurától, így csak cukorlapra festettem rá.
Az a bajom ezekkel a klasszikus Disney figurákkal, hogy elég egy apró kis aránytalanság és mindjárt nem hasonlít eléggé az eredeti figurára, szerintem nagyon nehéz őket elkészíteni. Őszintén szólva én még egy tortán se láttam a világban tisztességesen megformázott Mickeyt, vagy Minniet, így én is félve fogtam a munkának, de azért benne volt a kihívás is, hogy hátha... :)

Most ismét a bűbáj-bébi Lottinak készíthettem szülinapi tortát, immár negyedszer.
Ő már igazi kis hölgy, így megérdemelt egy nőcisebb tortácskát, ezért a figurára helyezve a hangsúlyt a torta alját fodrokkal díszítettem, főleg abból kifolyólag, hogy láttam róla egy cuki képet, ahol kis fodros szoknyácskában illegeti magát. :)

Minnie arca már nem tudom mennyire közelíti az elvárhatót, én már annyit bámultam, hogy nem tudom megállapítani, de úgy látom talán az orra lehetne nagyobb, vagy nem is tudom. Azért jó volt öltöztetni, meg kistáskát "varrni" neki, úgyhogy lényegében élveztem.

Alább illusztrálom, hogy szegényke úgyis megszabadult a fejétől idő előtt, így csak a képek őrzik az utókornak. :) Köszönet a kölcsönképekért Briginek!
Belül minden évben közkívánatra zabpelyhes piskóta van epres mascarpone krémmel.


1 megjegyzés:

  1. De édes a kislány, ahogy örül neki, biztos nem méricskélte, hogy mekkora Minnie orra. Na meg szerintem így is sokan tanulhatnánk a figuráidból ;)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails