2016. február 6., szombat

Fenyő Miki torta





Nem, nem Fenyő Mikinek készült személyesen, bár bírtam volna. :)
Megboldogult gyermekkorom idolja volt, imádtam, mikor azt énekelte, hogy "megszállottan utamat járom, zsebretett kézzel követem a nőt"...  Meg sok minden mást is persze, A Rock and Roll Party és a Hotel Menthol lemez voltak a kedvenceim, aztán persze más zenék felé fordult az érdeklődésem, de ezeket a számokat még a mai napig kívülről fújom. :)

Rajongónak készült és itt most az volt a feladat, hogy valamiféle stilizált formában illusztráljam a Fenyő-féle hangulatot. Mivel kis méretű volt a torta, úgy gondoltam, hogy egy kisebb figurát nem nagyon bír el. Az alapra egy klasszikus Pepita lemezt tettem, aminek nagy műgonddal próbáltam eltalálni a fáradt-narancs árnyalatú címkéjét. :)
A pepita, mint jellegzetes elem szerepel az alsó szegélyen és a szemüveg keretén is, bár amikor azt pingálgattam, majdnem befontam a szemöldökömet az idegtől...

Belül klasszik fekete-erdő tortát rejtett.



1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails