2009. december 26., szombat

Karácsonyi torta



Szintén az utolsó pillanatban elkészült a karácsonyra szánt torta is. Kivételesen nem saját kútfőből, ezt a gyertyára emlékeztető formát más helyen is láttam többszöri feldolgozásban, de olyan klasszikusan szép szerintem, hogy muszáj volt megcsinálni. Azt nem tudom, hogy lehet a mécses helyét praktikusabban kivitelezni, de a legközelebbi változatra majd kifundálok valamit. Kezdetnek egy másfél-két centi magas kis lapot sütöttem talapzatnak, hogy szebben feküdjenek a magyallevelek, amit csipkebogyó-lekvárral kentem meg a fondant alatt. A torta csokis piskótából készült karamelles krémmel.



4 megjegyzés:

  1. Ez is annyira szép! Kár, hogy nem karácsony előtt raktad fel, még háttérképnek is elmentettem volna azzal a csinos kis diótörővel. :)))

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Majd jövőre jobban igyekszem. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, és szerintem egyáltalán nem zavaró, hogy látszik a mécses!

    VálaszTörlés
  4. Köszi szépen! Azért engem zavar. :) Be akartam volna süllyeszteni, de féltem, hogy megolvasztja a cukrot. Azért majd kifundálok valamit.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails