2010. július 8., csütörtök

Tejfölös-epres-leveles




Kis uborkaszezon van nálam tortadíszítés ügyileg, miután elutaztunk szüleimhez pihengetni. Hogy életjelt adjak magamról, most csak ezt az egyszerű kis sütit hoztam, amit anyukámmal közösen követtünk el az ő esti ultiparti vendégeik kedvéért.

Fogtunk egy előre gyártott leveles tésztát, amit fél centi vastagságúra nyújtottunk, majd két harmadát levágtuk a tepsi méretéhez. A harmadik harmadon végigfutottam a tésztarácsozóval, ami csudijó találmány és szerencsére már földi halandók számára is könnyen beszerezhető.
A tepsit kibéleltük a tésztával, majd készítettünk rá egy tejfölös keveréket úgy, hogy kb 2,5 dl tejfölt kikevertünk egy tojással, egy evőkanál vaníliás cukorral és másfél evőkanál búzadarával. A keveréket eloszlattuk a tésztán, majd eperzseléből kiskanál segítségével kis pöttyöket dobáltunk rá, majd befedtük a rácsozóval kilyuggatott tésztalappal szépen elrendezve a rácsokat. Előmelegített sütőben kb 20 perc alatt megsült.

6 megjegyzés:

  1. Pixie!!! Én ezt is úúúgy befalnám :) Imádom az ilyeneket. Tök jó fej anyukád van, hogy ultizik :) Ez olyan... előkelőőő. Az olyan régi filmekben van, hogy a hölgyek kártyáznak meg sütiznek, meg ilyenek. :))Puszi nektek!
    Hello Kittys Zsuzsi :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsuzsa! :) Őszintén szólva nem számítottam rá, hogy erre a sütire komment érkezik, köszi! :)))
    Á, az ulti, az nem előkelő, ahhoz minimum bridzselniük kéne! Pláne, ha hallanád közben a visítást... :D

    VálaszTörlés
  3. Hát mit modnjak! Ügyesek vagytok! :) Mentem volna én is ultizni, ha ilyen sütivel kínálnak :).
    De ne lustálkodj tovább ;) - várom a többi tortakreálmányt !
    puszka

    VálaszTörlés
  4. Hééééé, most nézem! Az nem az én ki villácskám helye? :)

    VálaszTörlés
  5. Ahá! Szóval ezért fogyott el olyan gyorsan, mert beledugtad a villácskádat?! :D

    VálaszTörlés
  6. De jóóóó. Biztos isteni lehetett. Nagyon jól néz ki ez a rács is rajta :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails