2010. augusztus 29., vasárnap

Counter Strike logós torta

A Counter Strike, egy stratégiai számítógépes játék, mint megtudtam. Totál le vagyok maradva, mert fogalmam sem volt, hogy ilyen is van, bár gondolom még jócskán akad ilyen sötét lyuk az életemben a mai trendekkel kapcsolatban.

Ez a torta Norononak készült, nagyon kedves bloggerina kolléganőmnek - ha szabad így mondani -, aki a 14 éves nagy fiacskáját lepte meg vele. Ajánlom mindenki figyelmébe a blogját, gyönyörűséges ékszereket készít! (Majd cserébe én is kérek valami szépséget, és ezt veheted nyugodtan fenyegetésnek is! :)))

Viszonylag egyszerű a díszítés, a tetején a logó, a terepmintát meg eredetileg csak az oldalára terveztem, aztán úgy gondoltam, hogy felterítem a tetejéig, hogy kicsit olyan legyen mint, ahogy a katonai objektumokat szokták elrejteni ilyen lepellel, kicsit plasztikusabban és kidomborodó mintákkal.

Ízben annyit tudok mesélni, hogy ribizlis-joghurtos-tejszínes krémmel lett töltve és a fondant citromízűre csináltam, mert az ünnepelt nem szereti a marcipánt. A visszajelzés alapján nagyon bejött neki. :)



7 megjegyzés:

  1. Így van drága Pixiem! Nagyon bejött neki! A véleménye szerint nagggyon durva! Ez lefordítva annyit jelent, hogy jobbat ki sem találhattál volna! Ízben annyit tudnék mondani, hogy nagyon finom volt! :-)))
    Köszi és még egyszer: pusz-pusz-pusz

    VálaszTörlés
  2. Hehh...de jó :D Ötletes :) És gondolom nagyon fincsi is volt :) Ribizli *___*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyosak vagytok! Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  4. Én sem hallottam róla, pedig öcsikém nagy játékos...
    Szép lett a torta, igazán fiús! :)

    VálaszTörlés
  5. Szuperjó tortákat készítesz!
    Lehet, hogy egyszer majd megkereslek :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Ami! Szerintem is nagyon fiús lett. :)

    Köszönöm Nooni, nagyon kedves vagy! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails