2011. március 28., hétfő

Horgászos torta




Mint a tortából is látszik, a pecázás a hobbija az szülinapos ünnepeltnek, akinek ezt a tortát készítettem. Úgy érzem, ez eddig a legjobban sikerült karikatúra, amit a figurával el tudtam érni, és ezt az összegyűlt vendégek is megerősítették. :)

Nem akartam a hasonló tortákra jellemző szokásos halat tenni a pecabot végére, így inkább a lukas bakancs mellett döntöttem. :D


Persze a "tó" felszíne alá a halak sziluettjével próbáltam érzékeltetni, hogy azért van ott még mit kihorgászni. :)))
Szép nagy torta volt, kábé 30 szeletes, fondantborítással, alul tejszínes csokikrémmel, a felső szintnél pedig joghurtos-epres krémmel töltve.


22 megjegyzés:

  1. Nekem is tetszik! Pedig nem is szeretek horgászni :DDD.

    Jó ez a csizmás megoldás, és nagyon klassz lett a figura is, a szőrös kezével :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon bulis torta,nagyon ügyesen összehoztad a figurát is:-)

    VálaszTörlés
  3. Ez a fickó a tortán.....az eredeti másolata?

    Nagggyon szuper lett ez is!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik! kíváncsi lennék a fotóra, amiről készítettem a hapsikámat! :))

    Szeretem a tortáidat!! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Ezt is (mármint a horgászt) fénykép alapján készítetted? Szinte látom az "eredeti" pecás arcát... És vicces is... az a lukas bakancs! Ötletes!

    VálaszTörlés
  6. Hú de jó lett ez a tortád is :) A bakancs nagyon nagy ötlet!! A torta alján lévő hínár, meg a nádas is fondantból van? Hogy sikerült ilyen mintázatot csinálni? Sok tortán láttam már ezt a "fű" mintát, de nem tudok rájönni hogyan lehet kivitelezni...

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen Mindenkinek! :)

    Dia! Köszi! :)

    Ami! Az nem szőr, hanem tetoválás. :DDD

    Köszi Angéla! :)

    Köszi Ditta!

    Köszi Juci! Igen, egy karikatúra akar lenni.

    Köszi Mummy! Igen, fotó alapján. :)

    Köszi Mimi! :) Igen, minden fondant. Nincs különösebb technikája, csak sodrok egy kis kukacot, aztán egy pálcikával "rásegítem" a tortára és még húzok bele csíkokat.

    VálaszTörlés
  8. Ez irtó jól néz ki! Apósom is nagy horgász, így jó ötletet adtál majd a kerek ünnepre, hogy milyen legyen a tortája! Ilyen fantasztikusat még nem tudok, de majd igyekszem!

    VálaszTörlés
  9. Ez a torta csúcs! Agyonröhögtem magam amikor megláttam:)) Ötletes és nagyon precíz munka van rajta. Haláli a pasi a tetkós karjával meg a nagy kopasz fejével:)) A tátongó cipő pedig feltette a pontot az I-re. Gratulálok! Minden elismerésem!

    VálaszTörlés
  10. Nahát,szóhoz sem jutok:))Ismét:)Te profi és zseni vagy.Jópofa, precíz,gyönyörű,élethű.

    VálaszTörlés
  11. Hű, ez nagyon klafa! A részletek is meg az egész!
    Én is azt hittem, hogy az szőr a karján... :D

    VálaszTörlés
  12. Köszi Hajnesz! Biztos klassz lesz, majd muti! :)

    Cecília, nagyon kedves vagy, köszi! :)

    Edó! Ez azért mégiscsak túlzás!!! :))) De nagyon köszi!

    Veronkám! Hát szőr is, csak utólag derült fény rá, hogy tetkó volt a képen, csak benéztem. :D

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó lett a torta, gratulálok hozzá!
    A peca bot hogyan készült? Bevontál egy pálcikát is fondanttal?

    VálaszTörlés
  14. Ez nagyon szuper lett,gratulálok hozzá:-))Teljes élethű,megmutatom öcsémnek ő is nagy pecás!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szeretem a munkáidat, ezért szeretnélek megajándékozni "egy jó szóval" !
    Nézz be hozzám, hogy megtudd mi is ez.

    VálaszTörlés
  16. Naneee, :)))) tényleg tetkó?
    Mondjuk nem tudom kinagyítani a képet, így inkább szőrnek tűnik :PPPPPPP

    VálaszTörlés
  17. Szeretettel küldök Neked "egy jó szót":)

    VálaszTörlés
  18. Köszönöm Eszter! :) Igen, úgy készült a pecabot. :)

    Köszi Adryenn! :)

    Aranyos vagy Juci, köszönöm szépen!

    Ami! Hámmondommá, hogy szőr, csak az eredeti fotón volt tetkó! De ha mégegyszer el kell magyaráznom, törlöm az egész posztot! :DDD

    Családi tűzhely! Nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  19. Nem tudom hová lehet ezt még fejleszteni, de el vagyok ámulva::-))
    Nagyon szép:-)

    VálaszTörlés
  20. Drága türelmetlen Pixie barátnőm!

    Bocsánatodért esedezek, de nem olvastam el minden sort, csak azt, amit hozzám intéztél , idézem: "Ami! Az nem szőr, hanem tetoválás. :DDD", ebből nem jöttem rá, hogy tulajdonképpen szépen elnézted a tetkót a képen (ez ám nagyon ciki :DDD) , és szőrnek rajzoltad. Az ünnepelt nem sértődött meg, hogy mi lett a szép tetkójából? :DDD

    szeretettel:
    kicsit butácsaka Ami

    :))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails