2011. június 29., szerda

Rögbi torta




„Bajnok erővel, amaz széllel bélelt, de kerekded Bőrzsákot dögönyöz mindegyre” :))))

Muszáj volt ezt a vicces kis idézetet kikölcsönöznöm a Wikipédiából, ahonnan a rögbivel (vagy rugbyvel) kapcsolatos információimat szereztem. Magyarországon az a változat terjedt el, amit 15 fővel játszanak, de én most csak egy pár játékost használtam fel a kis életképemhez ezen a tortán.

Magyar rögbicsapat egyik aktív játékosának készítettem ezt a tortát szülinapjára kis tolongásos jelenettel. Úgy gondoltam ki, hogy az ő csapatmezére hasonlító öltözékben legyenek az arccal rendelkező figurák, az ellenfél játékosai meg lehetőleg arccal a földbe döngölve. :) Ez ötlet állítólag nagy derültséget okozott a szülinapi partyn a szintén csapatjátékos haverok között. :D

A pályát nem dolgoztam ki különösebben, mert úgyis csak egy részlete látszik, méretarányosan nem lehetett volna megcsinálni, így talán kissé puritánnak tűnhet az egész, de legalább nem vonja el a figyelmet a jelenetről. :)

Belsőleg csokitorta volt tejszínes csokikrémmel.

Kicsi a rakáááááás...


11 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁ, de jó!!! És tényleg ilyen a rögbi! :-) (Néha nézem a férjemmel.)

    VálaszTörlés
  2. Haláli..........az ötlet zsenális mondhatom. 5*

    VálaszTörlés
  3. Szuper! Hogy tudtad ezt a keveredést megcsinálni?!

    VálaszTörlés
  4. Nagggyon jó! Nekem is tetszik! :-) Sajnos pont a 2. képet nem tudom kinagyítani. :-(

    VálaszTörlés
  5. Köszi Lányok! :)

    Eszter! A második képet sose nyitja ki nálam, nem értem miért?! :( Pedig tök normálisan töltöm fel mindegyiket, de mindig csak az elsőt lehet kinagyítani. Fura...

    VálaszTörlés
  6. A torta most is tökéletes! Nagyon tetszenek a tortáidban a finomra hangolt utalások! Szóval nem csak tökéletesek, gyönyörűek, szépek - sőt biztosan finomak - hanem intelligensek is a tortáid! (na, szerintem ritkán becéznek így tortát...)

    VálaszTörlés
  7. Ez de jó!
    Hát tőled meg is szokhattuk,hogy nem vagy híjján ötleteknek!:) És klassz a megvalósítás is! Nagyon profin nyomod már a figurakészítést!;)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett Pixie,hihetetlen ötletes!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails