2011. július 31., vasárnap

Tortát a tortagyárba, avagy Kricky ninja szülinapja :)




Különleges tortafeladatom volt a héten. Egyik kedvenc tortadíszítő kolleginám, Kricky szülinapi tortáját kellett elkészítenem. A férje kért meg, hogy működjek közre, nem is volt szívem visszautasítani, bár elsőre kicsit megrettentem a feladatról. Lelki szemeim előtt már láttam, ahogy Kricky nagyítóval böngészi a tortát! :DDD

Remélem ez nem így volt, mindenesetre nagyon diplomatikusan megdícsérte, csak azt nem értette szegény, hogy miért épp ninjaként formáztam meg. :) Igazából a férjecskéjével úgy beszéltük meg, hogy jobb, ha vicces a torta és mivel a gyerkőcöknek is meglepi lesz, szórakozzanak jól ők is. A figura kezébe airbrush pisztolyt terveztem, ami Kricky védjegye, illetve a másikba egy habverőt. Sajnos ilyen apróban nem sikerült elég élethűre formázni egyiket sem, azt hiszem mégsem gondoltam át elég jól ezt a dolgot. :)

Sokat agyaltam, hogy mi meg hogy legyen a díszítés, aztán végül minden tervemet keresztülhúzta az időjárás. Természetesen épp most nem akart sikerülni semmi. :( Egész nap zuhogott az eső, iszonyú magas lett a páratartalom, ezáltal nyúlt és szakadt a fondantbevonat, a krém nem dermedt meg, és úgy összességében a hajam téptem egész éjjel szálanként. Az eredeti tervben az összes motívum a tortadíszítéssel kapcsolatos lett volna, de a használhatatlan fondant és marcipánmasszák miatt jóval egyszerűbb díszítésre kényszerültem. Úgy érzem összességében azért jól mutat, bár teljesen improvizatív jelleggel ment a dolog, én se tudtam mi fog kisülni belőle a végén.

Ha a belsejét nézzük, kakaós piskóta volt tejszínes csokikrémmel, fondanttal burkoltam a tortát, amit egy kis marcipánnal próbáltam kezelhetővé tenni. A sötét pöttyök a Chokoflex csokibevonó masszából készültek, sajnos az is nyúlt, így csak ilyen kis pöttyöket bírtam belőle formázni.

Remélem az ünnepeltnek nem volt nagy csalódás és sikerült egy kis meglepetést szerezni neki. Ezúton is még nagyon sok boldog szülinapot kívánok Kricky!!!




11 megjegyzés:

  1. köszönöm a tortát!!!!!! :))))))))))) nagy meglepetés volt! nem is tudtam, hogy diplomatikusan fogalmaztam. biztos a meglepetéstől! :)

    Köszönöm szépen, ez igazán szép emlék marad!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett(természetesen)!Arra gondoltam,azért van bekötve a szája,hogy kapott már mindent,ami a profi tortázáshoz kell,most már aztán csend legyen!Nyugtass meg,hogy a habverőt nem fondantból készítetted!
    Gratulálok Neked is,és az Ünnepeltnek is!

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik, Kricky, Isten éltessen sokáig!

    VálaszTörlés
  4. Hű, bárcsak én is kapnék egyszer egy ilyen személyre szabott tortát!!! Nagyon tetszik az örvényes díszítés, egyértelműen jellemzi Kricky dinamizmusát! A figura is szuper, bár nem lehet egyszerű egy ismerőst megformázni!
    Kíváncsi lennék, mi volt az eredeti elképzelés! Tipikus, hogy mikor még inkább akarjuk, akkor nem mennek gördülékenyen a megszokott műveletek...

    VálaszTörlés
  5. Ó, köszi csajok! :) Ahhoz képest lett csak ilyen, hogy mit küszködtem vele.

    Köszi Dia!

    Kricky drága! Köszönöm Neked is! Kiváncsi leszek jövőre ki készíti a tortádat! ;) Nekem is lehetnének ilyen figyelmes családtagjaim. :)

    Szazala, nagyon köszi! :) Neeeem, a habverő abból a cukorvirágokhoz való, papírral bevont drótból van, de a nyelét beburkoltam marcipánnal, utána kentem le lüszterrel.

    Kata, örülök, ha tetszik. :)

    Gabi! Én is ebben reménykedem, hogy egyszer engem is meglep majd valaki. :) Hát az eredeti tervet lehet, hogy még elsütöm egyszer, úgyhogy inkább nem mesélem el mi lett volna. :P

    Anyatigris, köszi szépen! :)

    VálaszTörlés
  6. A torta nagyon szép, bár Krickynél láttam meg először, tudtam, hogy a te műved! :)

    VálaszTörlés
  7. Igazán Kricky-sen Pixie torta lett belőle:) Szuper ismét!!!

    A Kricky-ninja ötlet szuper.....én értem is miért lett az.......Drága Kricky-n egy harcos alkat (nem szószerint értve).

    Azért a belsejéről is olvasnék szívesen beszámolót.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jóóó lett! :))
    Együttérzésem a bevonat miatt, jártam már hasonlóan. :(

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails