2011. október 17., hétfő

Szülinapi torta szexi feleséggel :)




Személyes kedvencem lett ez a torta az utóbbi idők terméséből. Főleg azért, mert végre sikerült a figurával valami hasonló pozitúrát beállítani, mint amit elképzeltem. Másrészt olyan jól klappolt minden, amikor ezt a meglepi tortát kifundáltuk, hogy jobb nem is lehetett volna.

Egy finn házaspár férfitagjának készült születésnapjára, egy kerek évforduló alkalmából, amit nem véletlenül nem írtam a tortára. ;) Barátaik lepték meg általam az urat, akit nem ismertem személyesen és ilyenkor nagyon nehéz eltalálni, hogy ki milyen stílusú tortának örülne igazán.

Mivel középkorú házaspárról van szó, úgy okoskodtam, hogy nem valami trendi, hanem inkább stílusos, szép, mégis látványos tortával lehetne lenyűgözni az ünnepeltet. Szerencsére Judit, aki a tortát megrendelte, rám bízta a tervezést, viszont megemlítette, hogy jó volna, ha a feleség rajta lehetne figura formájában a tortán. Rögtön az jutott eszembe, hogy milyen jópofa volna, ha kicsit olyan "pin-up girl" stílusban formáznám meg, szexis, hiányos öltözékben, mégis ízléses formában. Kértem tőle fotót, hogy hasonlíthasson majd a hölgyre és amikor megkaptam, rögtön felnevettem magamban, ugyanis a hölgy már eleve egy olyan típus, mint egy klasszikus plakátlány, amit elképzeltem, vagyis nagyon dekoratív, frufruja van és élénk sminket használ. :)

A másik dolog, ami nagyon klappolt, hogy az ízesítés tekintetében ajánlottam Juditnak a tonkababbal ízesített csokikrémet, és ekkor derült ki, hogy kifejezetten imádják ezt a fűszert, nagyon szeretik a különlegességeket, így egyértelmű volt, hogy ennél maradunk.

Már csak a színeket kellett hozzáalakítanom az elképzelt figurához, így maradtam a vörös-fekete kombinációnál. A figura megformázására sok időm elment, de úgy érzem megérte, mert nagyjából úgy sikerült, ahogy elképzeltem, persze lehetett volna még finomítani rajta, de sajnos igen gyorsan száradt a marcipán a munkatempómhoz képest, így sok mindenen már nem nagyon tudtam menet közben változtatni.

A lényeg, hogy az ünnepeltnek, és kedves feleségének nagyon tetszett a végeredmény, kaptam is emlékbe egy helyes fotót a hölggyel, aki volt olyan aranyos és hozzájárult, hogy itt a blogban is megmutassam. :)


22 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, őrületesen ügyes vagy! ;o)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon cuki! Nem csodálom, hogy nagy sikere volt! :)))

    VálaszTörlés
  3. húúúú de fasza! :))) Ez a torta valami csúcs! És a színek, a forma, a sexi feleség is rajta, fekete díszítéssel... nagyon nagyon dzsesszi! :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó! Ismét egy fantasztikus műremeket alkottál!!! El is hiszem, hogy tetszett mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  5. Juuuuuuuuu, de NAGYON jó lett! És a közös fotó is! Csúcs vagy! ;-)

    VálaszTörlés
  6. Nem lehet csak úgy tovább kattintani róla... Tökéletes!

    VálaszTörlés
  7. Mennyire élethűre sikerült a figura! Nagyon ügyes kezed van, a színek is szuperek, belül meg nagyon finom lehetett!

    VálaszTörlés
  8. Szupppper! A marcipánt is gél festékkel szoktad festeni? Olyan élethű lett a szeme!

    VálaszTörlés
  9. Szuper! Remekmű!
    Volt szívük megenni?

    VálaszTörlés
  10. Irtó dögös lett tényleg! De maga a torta is nagyon trükkös, ahogy azzal a díszes alátéttel úgy oldottad meg, mintha egy női kalap lenne :)

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok !!!! Nagyon szuper lett :)

    VálaszTörlés
  12. hihetetlen, hogy hasonlít a feleségre a marcipánbaba! :-))))

    VálaszTörlés
  13. Hát ez nagyon szuper lett <3
    Gratula :)
    Mikorra várhatjuk a következő SAD-ot?:)

    VálaszTörlés
  14. Köszi szépen Selectfood! :)
    Köszönöm Petra! :)
    Ancsika, köszönöm szépen!
    Eszter, ugye milyen jó a fotó? Nekem is tetszik, köszi!
    Köszönöm szépen Zsuzsanna! :)
    Köszi mbal! :)
    Köszi Kata! Tudom, hogy neked is nagy kedvenced a tonkabab, gondoltam, hogy be fog jönni! :)
    Tejszínhab, köszike! :) Marcipánhoz különösen jó a gélfesték szerintem, sokkal intenzívebben megszínezi mint a fondant.
    Köszi Bianka!
    Köszi Kiskukta!
    Veronika, köszi! :) Igazából nem gondoltam rá menet közben, hogy a végén kalapszerű lesz, úgyhogy ez most kivételesen nem direkt volt. :P
    Köszönöm Józsi, nagyon kedves vagy! :)
    Tündérrózsa, nagyon köszi! :) Szerintem is jó lett most.
    Köszi Fanó! :) Hát igazából szinte mindegyik torta beleférne a kategóriába, ha nem használnék profi szinezéket. :)

    VálaszTörlés
  15. Hát én nem egészen erre gondoltam a kérdés illetően Pixie hanem erre :

    Kiskukta:"Végül átadom a következő játék levezénylésének lehetőséget Pixie Pie-nak, jó ötletelést neked a választott témádhoz!"

    :D

    VálaszTörlés
  16. Húúúúú! Jó, hogy szólsz! Nem is láttam! :( Megyek és megkövetem Kiskuktát...

    VálaszTörlés
  17. Hát az igazság az,hogy én sem vettem először észre,de mikor Kiskukta két nap múlva sem írta ki,hogy ki lesz a következő akkor gyanús lett,hogy én siklottam el valami fölött :D
    A sok tortán járt a szemem :)
    Alig várom,hogy Te milyen szuper ötlettel állsz elő :)

    VálaszTörlés
  18. Köszi, hogy szóltál mégegyszer! Kiagyalok valamit okosságot hamarosan. :)

    VálaszTörlés
  19. Hát kicsit önzésből tettem :) Mert már nem tudtam szó nélkül várni :D
    De amúgy is nagyon szívesen :)
    Már előre izgulok mit agyalsz ki :D

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails