2013. január 30., szerda

Dupla szülinap - dupla torta



Hirtelen össze se tudnám számolni, hogy Csilla barátnőmnek hány tortát készítettem már az évek során, de abban bizonyos vagyok, hogy a kisebbik lurkója első szülinapjáról sajnálatos módon lemaradtam. Persze nyomós indokom volt rá, ugyanis nagy pocakkal nehézkesen forogtam akkor már a konyhában. :)
Aztán most megint borult kicsit a program, mert a nagyfiú szülinapi bulija az ő költözködésük miatt csúszott egy jókorát, ezért úgy esett, hogy a két gyerkőc születésnapja egyszerre lett megtartva. Ez engem jó nagy feladat elé állított, mert így egyszerre két teljes értékű tortát kellett összehoznom, ráadásul az egyik nekem különösen macerás, mert utálok járműveket farigcsálni tortából.
Persze ezt is kell gyakorolni, hátha egyszer megszeretem... :P

A négy éves nagyfiú egy mérges madarat kapott dupla csokis belsővel. Itt ugyan nem az ő tortáját mutatom meg nagyban, mert készítettem már egy ilyet tavaly év végén a két ünnep között, de miután teljesen egyformák, talán elnézitek nekem.



A kis kétéves egy Matuka torta boldog tulajdonosa lett. Ezzel már jobban meggyűlt a bajom, mert még mindig nem bírom a formát belelátni a piskótába, így a végén sehogysem az lesz a végeredmény, amit gondoltam, de lassacskán azért csak ráérzek majd a dologra. Legalábbis bízom benne...
Próbáltam még utólag rozsda hatású kis foltokat varázsolni rá, hogy minél meseszerűbb legyen, nem tudom ez a képen mennyire látszik. A daruszerkezet részeit tragantból "szereltem" össze, bár egy kissé elnagyolva, mert nem találtam olyan képet, ahol rendesen látszott volna, hogy is kellene ennek kinéznie, hogy hű legyen a mesefigurához.
Ez egy túró rudi ízhatású torta volt, csokis piskótában csokirétegek és tejszínes túrótöltelék. 



A Csillától kapott képeken jól látszik, hogy a gyermek elmélyülten vizsgálja a daru szerkezetét hátulról, hogy is lehetne használatba venni. Nagyon csodálkoznék, ha sikerült volna neki! :D







10 megjegyzés:

  1. Fantasztikus jók lettek a torták :) ügyes vagy! A matukás torta a kedvencem :) kezdő tortásként készítettem már egyszer matukás tortát de az messze nem volt ilyen szép mutatós :) a formatortákkal főleg az autós tortákkal) nekem is ez a bajom :) Mondjuk a tiédben nem találok semmi hibát :) A közeljövőben újra lesz Matukás tortám szóval a lecke fel van adva :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na majd megkuksizom a tiédet is! :) Én teljesen kész vagyok az autóktól, de most már megfogadtam, hogy csakazértis bevállalom, különben mindig mumus marad, így meg legalább gyakorolok. :)

      Törlés
  2. Jaj, Pixie, ezek gyönyörűek! Hihetetlen, de még mindig leesik az állam, akárhányszor csak formatortát "dobsz piacra". :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajj, de kis cukker vagy! :) Azért ne dícsérd túl, mert annyira nem jók! ;)

      Törlés
  3. Nagyon ügyes vagy Pixie!
    Hoztad a szokásos formádat, mindkét torta remek lett!
    Ezt igazolja a két fotó, csak rá kell nézni a fiúkk arcára!

    VálaszTörlés
  4. Aztabetyárosát nekije.............Cimbi nagyon tuti lett. a mérges madár is nagyon el lett találva. Gratulálok ismét.

    VálaszTörlés
  5. Félelmetesen nagyon szuperságos Pixie-s torták lettek! Nagyon jó lett Matuka is! Emelem kalapom ismét! ;-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails