2013. április 3., szerda

Offroad RC car



Ezzel a fogalommal még én is csak most ismerkedem, ugyanis eddig nem is tudtam, hogy az ilyen épített táviránytós autókkal már versenyeket is rendeznek. :)

Nálunk is van ennek szubkultúrája, a fiú, akinek a szülinapjára sütöttem, hobbiból ilyen járgányokat készít és jár is ilyen versenyekre. 
Ez a típusú autómodellezés tényleg annyira speciális, hogy muszáj volt egy kicsit kutakodnom a neten és találtam is egy magyar blogot, ami próbálja összefoglalni az erre vonatkozó tudnivalókat, úgyhogy most csinálok is egy kis ingyenreklámot neki. :) ITT tudtok belekukkantani, ha valakit érdekel ez a téma.

Szóval én marcipánból fabrikáltam meg a járgányt, természetesen nem olyan, amilyennek lennie kéne, de nem tudtam megoldani másképp a statikáját, hogy ne rogyjon össze az egész. Ráadásul nem is gurul, de remélem azért az ünnepelt polcát még ebben a formájában is tudja díszíteni. :)
A festés és a küllem teljes egészében az én agyszüleményem, mielőtt még valaki vásárolni szeretne valahol egy ilyen példányt, csak szólok, hogy nem fog kapni. :D

Belül csokitorta volt, kívül a szokásos fondantbevonat. Személyesen adhattam át az ünnepeltnek, aki csak annyit tudott kinyögni, hogy "Brutális." :D Remélem ezt bóknak vehetem...


1 megjegyzés:

  1. Bóknak veheted! :) És ha még nincs, akkor ha látja autó-kütyü-tervező-mérnök-elvtárs, akkor sürgősen nekiáll! :D

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails