2013. május 29., szerda

Lemezjátszó torta Dj Palotai szülinapjára




Már nem az első eset, hogy van szerencsém különleges emberkéknek tortát készíteni, és ezt annyira imádom, mert nekem igenis számít, hogy nem üres piskótatömeg van a kezem alatt, hanem egy kis lelket is bele lehet tenni. Szeretem mindig feltérképezni, hogy kinek is készítem a tortát, ez esetben pedig sokkal könnyebb volt a dolgom, mint általában, mert az egyik legigényesebb és hosszú évek óta legaktívabb hazai lemezlovasunkról azért viszonylag sok információ elérhető.
Én mégis a legjobb barátnőmhöz fordultam, aki velem ellentétben eléggé otthon van az elektronikus zenében. Csak annyit írtam neki, hogy kinek készítem a tortát és máris egy hosszú, kimerítő, ám nagyon lelkes jellemzést kaptam, amiből, ha megengeditek muszáj idéznem a cenzurázásom után megmaradt részeket. :))
"Apura, azaz Dj Palotaira mindig is felnéztem, mert kib... jó dj, nagyra tartom, és megtanította nekem, hogy nincs rossz zene, csak rosszkor felrakott... Félelmetes tudása van, pontos dj, nagyon széles palettáról is tud dj szettet rakni, ami hallgatható tud lenni. El se merem képzelni mennyi lemeze lehet, igazi megszállott... Azon a mezsgyén lavírozik jól, ami neked is a legnagyobb nehézséget okozza. Mégpedig: egyediség versus populáris igény.... Sztem nagyon ikrek. Imádom az interjúit olvasni, nagyon jó gondolatai vannak. Csomó dolgot meg tud fogalmazni a zenéről, amit én sose... Úgy tudom Ő nem állt be egy zenekarba se dj-skedni (szinte mindegyiknek van az utóbbi tíz évben), nem hódolt be senkinek, így maradt a naprakész dj vonalon... Szóval ő nagyon klassz ember lehet, aki szakmai tálentum... évekkel ezelőtt is cipelte a nehéz lemezes táskáit az éjszakában. Utóbbit azért emelem ki, mert manapság alig játszanak ám már lemezjátszóról a dj-k, gépekről nyomják, egérrel kattintják össze a szettet, művészet olyan értelemben a dj szakma, ahogy Palotai csinálja."
Na nekem ennyi bőven elég volt ahhoz, hogy nagyobb affinitással lássak neki a munkának! :)



Egy Technics lemezjátszó volt a modellem, persze csak nagy vonalakban, mert annyi féle létezik és  egyik bonyolultabb, mint a másik, főleg, ami a lemezjátszókart illeti. A legnagyobb gondot épp a forgófej, vagy miaszösz okozta, mert egy fotón se tudtam rendesen megfigyelni, elérhető közelségben pedig nincs hasonló gépezet. Szóval félig-meddig inkább kisakkoztam, hogy a hátulja, hogy kapcsolódik az elejéhez és milyen elven is mozgatódhat a kar, bár sok értelme nem volt, mert szerintem senki se figyelte. :) Ugyanez volt a gondom az arányokkal, valószínűleg teljesen más méretezés lett volna élethű, de hát muszáj meggyőznöm magam róla, hogy annyira csak nem lehetek maximalista, hogy minden tárgy után készített tortához beszerezzek egy eredeti modellt is.
30 szeletes csokitorta volt egyébként, de állítólag megintcsak nem akarta senki felvágni, amiért mérhetetlenül bosszús vagyok,  mert irtó klafa belga csokikrémmel töltöttem, grrr.....

Isten éltessen "Apu"! Okozz még sok önfeledt percet az Ifjúságnak! :)

A buliról nézegethettek képeket ITT.



A fotókat a Corvintető bulihelytől kölcsönöztem innen.



7 megjegyzés:

  1. Hűűűűű micsoda szuper tortát készítettél! :) Remélem azért mégiscsak fel lett vágva és nem a vitrinben kötött ki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Millye! :) Hát én is nagyon remélem, hogy harminc szelet tortát senki sem hagy simán kinyúvadni. ;)

      Törlés
  2. Szuper torta egy szuper dj-nek! Jó cukrászt talált hozzá ;)

    VálaszTörlés
  3. Nekem épp jó lenne ez a lemezjátszó, van egy csomó lemezem4 :...)))
    Nagyon jó lett, mintha igazi lenne!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Marisz! :) Gyanítom, hogy ez a bakelitet nem vinné, de megpróbálhatod. ;)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails