2010. november 15., hétfő

Emeletes torta keresztelőre



Keresztelőre sütöttem ezt a három emeletes tortát, a nemrégiben készült Kislányos-pillangós torta mintájára. A szülők kifejezetten olyat szerettek volna, mert nagyon megtetszett nekik a csíkos-pillangós-virágos stílusa, így csak annyit változtattam rajta, hogy finomítottam kicsit a színeken és belekomponáltam a kis főszereplő nevét is.
A tetejére a babát kissé karikatúra jelleggel próbáltam elkészíteni, már ha lehet ilyet mondani egy baba esetében. :) Kaptam egy fényképet a csöppségről, mely alapján a fejformáját és a kis pufók piroskás pofazacsikat emeltem ki jellegzetességként, majd a nagy szemektől öltött mesefigura jelleget végül.
Szintén tejszínes eperkrémes volt belsőleg a torta eperdarabokkal, csokis piskótában.

10 megjegyzés:

  1. Milyen szép lett!
    Eperkrémes...ahh... nyami! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki!:)
    És annyira Pixie Pie-s:)

    VálaszTörlés
  3. Nézz be hozzám kérlek, van egy meglepim a számodra! :)

    VálaszTörlés
  4. Nyáhhh...hogy ez milyen aranyos. És epres *__*
    És az az ártatlan nézés...kész vagyok :D

    VálaszTörlés
  5. Úgy olvastam a címet, hogy emeletes torta kezdőknek...:)
    A képet elnézve aztán rájöttem, hogy ez bizony hibádzik, mert a fotó mesterművet ábrázol!
    Honnét a fenéből jönnek neked ilyen jó ötleteidet, és nekem miért nem? És hogy a fenébe vagy képes kivitelezni, ami kipattan a fejedből?:S
    :D

    VálaszTörlés
  6. Bocsánatot kerék, nem tudtam kommentelni magamhoz. :(((

    Köszi Amica! Drága vagy! :)

    Köszönöm Anyatigri! Mitől Pixies? Hogy már megint rózsaszín lett? :))) Esküszöm, nem vagyok ilyen! :D

    Fahej-cafe, nagyon kedves vagy köszi! :)

    Köszönöm Ditta! :)

    Köszi Araniel! :) Szerinted ártatlan? Szerintem meg inkább szigorú lett. :D

    Ms. Poppy, köszike! :) Most akkor ezt költői kérdésként értelmezem, nehogy megint leszidjál ha visszapasszolom a labdát. :D

    VálaszTörlés
  7. Voltam olyan szerencsés, és megkóstolhattam a tortát!Nem azért mondom, de csak nyugodtan csöpögjön a nyálatok, mert nagyon-nagyon finom volt! :-)))
    Az ünnepelt nem nyilatkozott, de a szülők el voltak ájulva a tortától!

    VálaszTörlés
  8. Köszi Drága! :))) Örülök, hogy ízlett! Jó tudni, mert olyan jól gazdálkodtam az alapanyagokkal, hogy egy gramm sem maradt kóstolóba. :(

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails