2012. február 22., szerda

Barlang torta




Na ez volt az a torta, aminek fogalmam sem volt hogy kezdjek neki. 
Először úgy volt, hogy denevér lesz, aztán kiderült, hogy mégse, inkább legyen barlang, amiben a denevérek laknak. Na itt már erősen csikorogtak a fogaskerekek...
Végül úgy oldottam meg a dolgot, hogy a kis Ádám éveinek száma szerint legyártottam 6 darab denevért, amik körberepkednek egy barlangbejáratot. Így aztán mindkét elképzelés megvalósult valamennyire, bár az éjszakai dekorálás alatt az eredetileg szürkés színű sziklát sikerült kissé "túlmohásítanom". :)

Belül a torta alsó része egy vaníliakrémmel töltött csokitorta volt, a barlangot csokiganache-al töltöttem, majd utólag faragtam formára.

9 megjegyzés:

  1. Lassan az én szintén 6 éves és szintén Ádám gyerekemnek is kellene valamit kitalálnom, de EZ biztosan tetszene neki!
    Kell ez a moha-mennyiség; egyáltalán nem sok!
    Nagyon "félelmetes"!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetzik még így mohásan is. :-) A denevérek szuper jók! :-)

    VálaszTörlés
  3. Eszméletlen, milyen ötletekkel állnak elő a "mai fiatalok"! :D Fiam ötévesen denevér volt farsangkor, de kikötötte, hogy nem Batman! :)) Neki is nagyon tetszik, csak úgy vonzza az ember kíváncsi szemét, hogy vajon mit rejt a barlang? (sütiszöööörny! :D )

    VálaszTörlés
  4. Megint dobtam Tőled egy hátast :-)

    VálaszTörlés
  5. Állati! Imádom a denevéreket! Ja, csak nálad! :DDDD

    VálaszTörlés
  6. Nagyon egyediek a tortáid, imádom őket. :)

    VálaszTörlés
  7. Hű, ez is remek lett, mint az összes többi!

    VálaszTörlés
  8. Köszi M@rti! :) Hát félelmetesnek azért nem mondanám... ;)

    Köszönöm Eszter! :)

    Köszi Anazar! :)

    Dina! Ez jó ötlet! Tuti sütiszörny lakik benne! :D

    Ááááá... Viki... :) Azért köszi!

    Köszi Petra! Na gondolhatod, hogy csak így talizom velük én is szívesebben. :)))

    Köszönöm Audrey, nagyon aranyos vagy! :)

    Köszönöm szépen Marisz! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails