2014. szeptember 22., hétfő

Túl az első X-en :)



Nekem már nem telhet el úgy szeptember, hogy ne várjam izgalommal, készíthetek-e vajon tortát idén is Mirelle bájos leánykáinak.

Szerencsére idén és én kaptam a feladatot, amire kimondottan büszke vagyok, mivel a hölgyek most töltötték az első X-et! :)
Úgy vélem, eddig minden alkalommal jól sikerültek a nekik szánt torták, amit annak tudok be, hogy Mirelle mindig rám bízza a külcsínt és a belbecset is, így nincs rajtam az a görcs, hogy kinek az ízlését is kellene eltalálnom hármójuk közül. :)

Most az elmúlt tíz évük meghatározó plüss- és játékállatkáit kellett megjelenítenem valamilyen formában. Itt volt név szerint Kajla, Pinkie Pie, Nyunyi, Kissárkány és Zuzu. Utóbbiból három is megfordult már a családban, akkora kedvenc, így ő, a kis kék plüsskutya és Kissárkány voltak ketten, akik túlélték a nagy marcipánmészárlást. :D


Mivel a belseje is rám volt bízva, megint úgy próbáltam kiokoskodni a dolgokat, hogy én mit szerettem vajha 10 évesen, így aztán egy vaníliás puha piskótába könnyű mascarponés-vaníliás krémet töltöttem, melynek közepébe került rétegenként még egy málnazselé is.

Kívülről most 20%-os marcipánnal burkoltam, nem a szokásos cukormasszámmal, mert az utóbbi időben olyan botrányosan rossz minőségű porcukrot lehet csak vásárolni, hogy nem vállaltam vele a kockázatot.

A hölgyikék évről-évre szebbek, lassan azon kezdek izgulni, hogy mikor kell esküvői tortát gyártanom a számukra. :D Remélem még azt is megérem... ;)

2 megjegyzés:

  1. A torta - mint minden tortád - most is remekmű! A kishölgyek pedig nagyon aranyosak! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails