2017. szeptember 25., hétfő

2017-es őszi Segítsüti - Fügés, karamellás diótorta


Segítsüti árverés indul!
Az őszi sütisütő csapat támogatottja idén a Völgyzugoly Alapítvány lesz, mely sérült gyermekek családjait támogatja, hogy javítsa életminőségüket és elősegítse a társadalomba való beilleszkedésüket.
Az alapítvány munkájáról bővebben ITT olvashattok.

Én idén kicsit formabontó tortával készültem. :) Eddig nem nagyon készítettem erre az alkalomra burkolt tortát, pedig elsősorban az a fő profilom, de valahogy mindig úgy éreztem, hogy a külsőnek ebben az esetben inkább azt kell tükröznie, hogy milyen ínycsiklandozó belsőt is takar a látvány, hogy minél jobban el tudják képzelni a licitálók mire ajánlják fel az adományaikat.



Hagyományosan minden évben az őszhöz kapcsolható alapanyagokat választottam, de valahogy eddig kimaradt a dió, pedig ha valami, az aztán igazán őszi. :)
Tehát idén a dió van a középpontban, méghozzá nem is akárhogy! Belsőleg finom pörkölt dióval készült piskóta, diós-aszalt fügés ropogós réteggel és karamellás krémmel, melyet kissé savanykás fügelekvárral márványozok, hogy oldja az édes ízvilágot.
Idén a torta külleme is őszi hangulatú lesz, csokis bevonóval burkolom a tortát fatörzsmintázattal, melyet őszi cukorlevelekkel, bogyócskákkal és marcipántermésekkel koronázok.
Szeretettel várom a bőkezű licitálókat, aki segíteni szeretnének, miközben egy finom tortát is nyernek bónuszként! :)
Licitálni a Segítsüti árverés oldalán tudtok.
Drukkdrukkdrukkk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails