2012. január 10., kedd

Star Wars torta Yodával




Na még egy torta a tavalyi termésből.
Valójában még novemberben készült, majdnem ugyanakkor, mint a Darth Vadert ábrázoló párja, csak nem akartam egyszerre posztolni, nehogy túladagoljam kedves látogatóimat a Csillagok Háborújából. :)

Itt nem volt szükség olyan fenenagy kreativitásra, mert Kriszta, akinek már több tortát is készítettem, csak annyit kért, hogy normál kerek torta legyen, rajta egy Star Wars figurával, ami belefér az időmbe. Azt gondoltam, hogy erre Yoda lesz a legalkalmasabb, tekintve, hogy kicsi és nem olyan bonyolult első ránézésre. Hát ebben óriásit tévedtem, ugyanis olyan szinten nehéz volt a ráncos kis fejszerkezetét úgy megcsinálni, hogy hasonlítson is az eredeti figurára, hogy ihajj. Nem is vagyok vele igazán elégedett, ráadásul addig gyötörtem szegénykét, míg a marcipán erős száradásnak indult, így már fel kellett adnom a kepesztést, nehogy repedezett legyen a végeredmény.


A köntöse redőit már végképp nem akarta a marcipán úgy, ahogy én, ezért le kellett vonnom a konzekvenciát, hogy vagy egy más típusú marcipánt, vagy inkább fondant kellene használnom a hasonló jellegű figuráknál. Adalékanyagot továbbra sem szándékozom használni, úgyhogy ezen az ügyön még dolgoznom kell...

Belsőleg egy joghurtos-málnás krém volt nagy málnaszemekkel, a piskóta pedig csokis hozzá. Kívülről a szokásos házi fondantbevonat, amit még airbrush festékszóró segítségével, majd kézi pöttyözéssel próbáltam az univerzumhoz hasonlatossá tenni. :)

7 megjegyzés:

  1. Talán diónyi lehet az a kis fej, amin még a szemek alatti táskák is redőzöttek, szóval igazán nagyon tetszik! A marcipán már csak ilyen, és még mindig sokkal többre értékelem a kézzel készült figurákat, mint a sablonba nyomott fondant. Szerintem nem vagyok vele egyedül! :) Profi torta!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, tetszik a szeme, és alaposan kidolgoztad még a körmeit is!
    Érdekes módon én szerettem csinálni, számomra könnyebb volt, mint más (bár az is igaz, hogy előtte még alig volt más figurám). :-)
    A töredezés viszont nekem is állandó problémám sajnos.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Szerintem sokkal nagyobb érték egy saját készítésű figura, mint valami sablonos, amihez a sablont megkapod bármelyik cukrászboltban. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper! A figura és a torta festése is. Hol kapható fehér festék? Nagyon jó lett tőle az univerzumod!

    VálaszTörlés
  5. Naggggggggyon jó lett ez is :) Bár a Vaderes azért jobban tetszik...biztos még mindig elfogult vagyok :D

    VálaszTörlés
  6. Nekem is bejön ez Yoda figura! Szerintem nagyon jó lett! Gratula hozzá!

    VálaszTörlés
  7. Yodánál bármilyen töredezés belefér. :-) Csúcsszupi lett!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails