2012. január 3., kedd

Új évet kezdek egy kis régi statisztikával


Úgy döntöttem, hogy az év első bejegyzését az elmúlt időszak legnépszerűbb bejegyzéseinek szentelem. 
Az utóbbi időben szoktam csak rá, hogy figyelgessem a blog statisztikáját, mert gyanúsan sok levelet kaptam egy-egy témakörben. Annyira nem lepődtem meg azért, hogy a gyerekeknek készült tortákkal kapcsolatban nézelődnek legtöbben nálam, mert bármennyire is szeretném az ellenkezőjét, leginkább kis figurás torták kerülnek ki a kezem alól leggyakrabban.
Tipikus példa erre az alábbi torta, ami toronymagasan vezeti a statisztikát. :)

1. Hello Kitty



Több, mint 6000 kattintás érkezett erre a tortámra, és én is úgy érzem, hogy egyszerűsége ellenére, nagyon jól sikerült. Mióta elkészítettem, kiderült, hogy országszerte legalább 30 nyilvános másolatot készítettek róla a facebook és egyéb képtárak tanúsága szerint, amatőr és profi tortadíszítők egyaránt, és akkor azokat még nem is számoltam, akik nem teszik fel az internetre. Volt aki még engedélyt is kért hozzá, hogy elvihesse a fotóját egy cukrászdába mintának, amit ezúton is nagyon köszönök. :) Kisebb nemzetközi karriert is befutott már, mert Olaszországból is érkezett levél ez ügyben, Németországban pedig egyenesen két tortám képét vitte el egy kedves anyuka a cukrásznak, hogy ilyeneket kér, az ott készült tortákról fotókat is kaptam.


2. Fondant recept

A több, mint 5000 oldalmegjelenítésből is látszik, hogy rengetegen próbálkoznak már otthoni körülmények között a tortadíszítéssel. :) Az általam burkolásra használt házi fondant receptje megtalálható itt: http://jepatojtavan.blogspot.com/2011/01/hazi-fondantrecept-es-tapasztalatok.html

3. Hennamintás kékszőlős csokitorta


A Segítsüti akciónak köszönhetően nagyon látogatott volt ez a bejegyzésem is. A kifejezetten erre az alkalomra készült torta receptjével kapcsolatban azóta is sok pozitív visszajelzést kaptam azoktól, akik elkészítették és nagyon meg voltak vele elégedve. :) Elsősorban azoknak ajánlom, akik szeretik a savanykásat az édessel kombinálni és nincsenek oda az émelyítően édes dolgokért: http://jepatojtavan.blogspot.com/2010/09/hennamintas-kekszolos-csokitorta.html

4. M.A.G.U.S. torta


Továbbra is nagyon sokan játszhatják ezt a szerepjátékot, hogy ilyen közkedvelt volt ez a torta, mert a mai napig rengetegen nézegetik, pedig már viszonylag régen készült. Ha most újra meg kellene csinálni, szerintem még jobban sikerülne. :) http://jepatojtavan.blogspot.com/2010/06/magus-torta.html

5. Thomas torták

És egy laza mozdulattal át is térnék akkor a Thomas, a gőzmozdony témájú tortákra. :)
Ebből a mesefilmből több különböző stílusú tortát is készítettem, mert nem szeretek egyformákat gyártani, se másokat koppintani. Úgy érzem itt is tapasztalható a fejlődés, már a kivitelezést tekintve.




6. Torta lánybúcsúra


Nagyon jellemző most már nálunk is, hogy lánybúcsúk alkalmával tortával is meglepik a menyasszonyt, viszont a különböző férfiúi intim testrészeket ábrázoló torták, amik leginkább elterjedtek nálunk, nem mindenkinek jönnek be. Én erre nyújtottam egy alternatívát ezzel a csajos, rózsaszínes tortával. Lehet, hogy nem olyan nagy poén, de legalább elolvadnak tőle a lányok. :)

7. Aszalt körtés mogyorótorta


A második Segítsütis évem volt a 2011-es, remélem idén is lesz alkalmam részt venni benne. Most egy nagyon különleges tortával készültem és meglepően jól sikerült annak ellenére, hogy nem sok időm volt vele kísérletezgetni. Éjszakai nemalvásos hánykolódás közepette ötlöttem ki, hogy ezek az ízek majd jól fognak passzolni egymáshoz, és lőn. :) Ezzel a recepttel kapcsolatban is sok pozitív visszajelzést kaptam azoktól, akik nekifutottak és elkészítették, amit ezúton is nagyon köszönök! 

8. Torta első szülinapra



A legtöbb család a csemete első szülinapjára készül a leglelkesebben, így ezen a sok kattintáson sem lepődtem meg annyira. :) Ezeket a tortákat készítettem a legelső szülinapokra ezidáig.

9. Régészetes torta


Nagyon szerettem ezt a tortát készíteni, mert szabad kezet kaptam a kivitelezésnél. Ha több időm lett volna rá, biztosan még élethűbbre sikerült volna, de ugye az ember törekszik a frissességre is, így biztosan nem fogok három napot ülni egy tortán. :) Régészeti tanszék vezetőjének készült anno és nagyon sokan megnézték itt: http://jepatojtavan.blogspot.com/2011/02/torta-regeszet-temakorben.html

10. Bogyó és Babóca torta



Bogyó és Babóca szintén nagy kedvencek az apróbb gyerkőcök körében, ezt a tortát is nagyon sokan nézegetik. Azóta készült ugyanezzel a dizájnnal mégegy változat, nemsokára meg is mutatom, addig is megszemlélhető közelebbről az eredeti itt: http://jepatojtavan.blogspot.com/2011/03/bogyo-es-baboca-torta.html

Ez volt tehát az első tíz, izgalommal várom, jövőre mit mutat a statisztika. :)


BÚÉK!

11 megjegyzés:

  1. WOW!
    Nem semmi a karriered Pixie!
    De egy percig nem csodálkozom a sikereiden, mert egyszerűen fantasztikus tortákat alkotsz!
    Az én titkos favoritom a topsy turvy tortád és természetesen az aszal körtés mogyorótorta :)
    cupp

    VálaszTörlés
  2. Boldog Új Évet, Pixie! Megérdemelt ez a siker, élvezd csak! :))

    VálaszTörlés
  3. Ami drága! Miféle karrier??? Még ha pénz járna vele vagy valami! :) Na persze az erkölcsi elismerést is szeressük. :))) pusszantás

    Mandala, köszönöm szépen! Neked is nagyon boldog új évet!

    Tejszínhab, BÚÉK! :) Neked is szól a kérdés: milyen siker? Másnak ennél biztos jobb a statisztikája, csak gondoltam érdekes lehet az összesítés, hogy mi érdekli az embereket tortafronton. :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek egytől-egyig! Tortázásban gazdag Boldog Új Évet kívánok neked!:)

    VálaszTörlés
  5. Zseniális vagy :-) Egyszerűen zseniális!

    VálaszTörlés
  6. Drága Virtuális Barátném!
    Nagyon büszke vagyok Rád!!! Minden tortád fantasztikus, de tudjuk miért, a Hello Kitty a kedvencem :))) Boldog Új Évet!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Az aszalt körtés-mogyorós torta receptje viszi a pálmát (az esküvői tortám után), amióta elkészítettem, többször kérdezte a család, mikor készítem el megint. De a régészes torta is nagy kedvencem, ekkor szerettem bele a tortáidba, amikor megláttam, és akkor határoztam el, hogy az esküvői tortát Rád bízom.
    Nagyon szép mindegyik, csak így tovább!
    Anna

    VálaszTörlés
  8. Jó ez a statisztika :)
    BÚÉK

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok Pixie! A tortákhoz, a sok megrendeléshez, a sok látogatóhoz...
    Azt meg már úgyis tudod, hogy én is nagy rajongód vagyok. ;)

    VálaszTörlés
  10. Bocsánat, elszállt az utolsó hozzászólásom az éterben, megpróbálom felidézni mégegyszer, mit is írtam.

    Köszönöm szépen Petra, aranyos vagy! Idén kevesebb lesz a torta ugyan, de talán minőségben fejlődhetek megint egy picit. :)

    Köszi Viki! Egy tündér vagy! :)))

    Drága Zsuzsi! Nagyon boldog új évet Nektek is! Csókoltatom az aprónépet! :)

    Köszi szépen Anna! :) Nagyon büszke vagyok, hogy elkészítetted azt a tortát és meg is voltatok vele elégedve! Azért gondolom nem minden hétvégén futsz neki újra. ;)

    Mbal, BÚÉK Nektek is! :)

    Drága Alíz! Nagyon szépen köszönöm! Azért annyira nem tolonganak a látogatók, bár igaz, hogy nem is kepesztek érte. :) Puszi

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails