2013. február 15., péntek

Kisvakond torta - A vakond és a lenáztatás




"- Kvak - szólította meg a béka a vakondot. - Várj, segítek! Sokszor láttam lenáztatást. 
Követ gördítünk a lenre, hogy a víz alatt maradjon. Minek néked a len?
- Hát nadrághoz! - felelte a vakond. A lenből vászon lesz, a vászonból pedig nadrág. De jó lesz, ha elkészül a nagyzsebes nadrágom!"

Szóval erről szól a torta. :)
Ez a második Kisvakond tortám és úgy érzem most sokkal jobban sikerült már megragadnom a figurák lényegét.
Bogyókámnak terveztem a harmadik szülinapjára, de a fiatalúr keresztülhúzta a számításaimat és a buli előtt egy héttel közölte, hogy ő bizony Elmot szeretne a haverkáival, így az ötletet félre kellett tennem.
Dédelgettem magamban, hogy egyszer úgyis megcsinálom, így esett meg, hogy egy gyermeklelkű felnőtt kaphatta meg a 48. szülinapjára. :)
Belül csokitorta volt, a figurákat marcipánból gyurmáztam.

Aranyos lett, nem?

7 megjegyzés:

  1. Ez valami meseszép lett szó szerint :)

    VálaszTörlés
  2. Oda vagyok - meg vissza - aztán megint... Csodás lett :-) !!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon helyes, barátságos, aranyos torta. A figurák is tüneményesek, de a körítése olyan alapos, igényes és szép. Nekem nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cukik a figurák, és tetszik a torta festése, nagyon egyedi, mint minden munkád. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm, aranyosak vagytok! :) Nagyon szerettem csinálni ezt a tortácskát. :)

    VálaszTörlés
  6. 25 éves vagyok, de még mindig ez a kedvenc mesém... a torta meg gyönyörű, bárcsak egyszer én is kapnék ilyet... mondjuk azzal csak egy baj lenne. Nem merném megenni, főleg ha így nézne ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Sajnos a tortáknak már csak az a sorsuk, hogy meg kell enni őket, de a figurákat azért egy időre el lehet tenni emlékbe. ;)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails