2013. február 11., hétfő

Ford Mustang cabrio :)


Íme az első vállalható autós tortám! :)

Aki el szokta olvasni a szöveget is a bejegyzéseimhez, nem csak a képeket nézegeti, már tudhatja, hogy mennyire fázom a jármű formájú tortáktól. Ezt itt most tudatosan vállaltam be, hogy egy kicsit gyakoroljak, hátha megszűnik mumusnak lenni. :)

Nem vagyok híve amúgy sem az autó formájú tortáknak, de ez itt most jó feladatnak látszott, mert úgy, hogy az ünnepelt figuráját is beleültethettem, mindjárt életre kelt az egész.
A feladat egy Ford Mustang Coupe Cabrio 65-ös évjárat lett volna tűzpiros színben. Szokás szerint csak az Interneten fellelhető fotók alapján dolgozhattam, így pedig extra nehéz a feladat, mert nem látja az ember rendesen az arányokat. Emiatt nem is lett olyan igazán áramvonalas, mint szerettem volna, de azzal vigasztalom magam, hogy attól lett volna jobb, ha van legalább egy matchbox méretű modellem.



A figurát direkt olyan stílusban formáztam meg, hogy passzoljon a 60-as évek stílusához, napszemüvegben és lobogó sállal. :) 
A járgányt ennél aprólékosabban is meg lehetett volna csinálni, ha egy nap minimum 40 órából állna, nekem is sikerült volna. :) Azért a főbb stílusjegyeket igyekeztem beletenni, hogy felismerhető legyen.
Tejszínes csokikrémes csokitortavolt belsőleg, fondantbevonattal.


10 megjegyzés:

  1. Nagggyon jóóó! Hát ezek után nem mondhatod, hogy mumus, mert ez szerintem szenzaciósan jó lett!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, aranyos vagy! :) Azért remélem lesz még jobb is. ;)

      Törlés
  2. Jessszus ez valami szuper jó lett! Komolyan mondom hogy leesett az állam! Amúgy nekem is az autós és egyéb forma torták a mumusaim... egyszóval minden amit faragni kell :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike Millye! :) Igen, én is így vagyok a faragványokkal, de muszáj gyakorolni, hátha nem lesz már olyan félelmetes egy idő után...

      Törlés
  3. Most képzeld, ha NEM parázol tőle! :D Zseniális lett :)

    VálaszTörlés
  4. Tudod, hogy mit gondolok! :)) Csúcs vagy!

    VálaszTörlés
  5. Aztaaaaaa! Hát hanyatt estem. Miért félsz tőle, mikor zseniálisan megoldottad, mintha ez már a sokadik autó lenne! Tökéletes. Fantasztikusan ügyesvagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! :) Igazából ez a harmadik autó, a másik kettő nem sikerült ilyen jól. ;)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails