2014. március 16., vasárnap

Joker



Nem vagyok sajnos egy szobrászművész, de most be kellett vállalnom egy nagyon illusztris szülinapra egy ilyet. 
A 18. születésnap rendkívül meghatározó egy fiatalember életében (nagykorúság, holnaptól vehetek cigit, stb... :P), úgyhogy nekem oda kellett tennem magam, hogy emlékezetes legyen ez a buli. :)

Nagyon kreatív, ügyeskezű szomszéd fiúcskának készítettem, kicsit izgultam is, hogy túl kritikus lesz majd, és beleköt, hogy á, nem is ilyen az orra (és tényleg), meg nem elég félelmetes, de higgyétek el, élőben azért elég brutális volt a látvány. Még nekem is, amikor reggel kikaptam a hűtőből egy kis utókezelésre. :)))

Mondjuk csupaszon még egészen hasonlított Heath Leadgerre, aztán ahogy rakódtak rá a rétegek, egyre inkább nem, de reménykedtem, hogy a sminkkel majd javul a helyzet. Végeredményben rájöttem, hogy ehhez tényleg kell egy kis szobrászati alapképzés, mert itt egy nem túl karakteres emberi arcot kell alapul venni, amit csak a sminkje tesz félelmetessé, csak a nagy heg a szája mentén jellegzetes. Az arányok se valami jók utólag nézve... Valószínűleg a Jack Nicolson által megformált Jokerrel, vagy az eredeti képregényfigurával könnyebb dolgom lett volna, mert azoknak igen eltúlzottak a vonásai. Na sebaj, legalább gyakoroltam kicsit ezt is. :)

Belül meggyes csoki volt az alaptorta, remélem bele mertek vágni. :)


5 megjegyzés:

  1. Uhhhhhh :O leesett az állam! Nagyon profi munka! :)

    VálaszTörlés
  2. :-OOO Én semmilyen képzés-hiányt nem tudok nálad felfedezni, ez őrült jó lett!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus, hogy milyen ügyes vagy. Kizárt dolog, hogy ne értékelték volna.

    Ági

    VálaszTörlés
  4. Sikerült jól "odatenni magad"! Döbbenetesen jó lett ez a torta!
    Még hogy nem vagy szobrász?
    szerintem az (is) vagy! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails