2014. április 9., szerda

Torták kislányoknak


Ismét összegyűlt néhány kisgyerekeknek készült torta képe, amiket vagy időhiány miatt nem tudtam még Nektek megmutatni, vagy pusztán csak azért, mert nem éreztem őket igazán egyedi daraboknak. 

Van néhány téma az életemben, amikhez különösen úgy nyúlok, mintha a fogam nyúznák, ilyenek az aktuálisan divatos gyerekjátékok, vagy a fantáziátlan járművek ugyebár. Jó iparosmunkának tekintem hát az ilyen darabokat, amik majd előrébb visznek arra az időre, amikor majd a saját fantáziám szerint kell ilyesmit alkotni.



Itt van a kis Törpilla, amit nagyon szerettem, pedig olyan kis egyszerű, mégis aranyos lett szerintem. Cukorlapra festettem és 3D virágokkal körítettem, mivel csak egy picike 12 szeletes torta volt, nem bírt volna el többet, úgy éreztem.



A hercegnőkastély tipikusan egy nemszeretem feladat, különösen, ha azt nézem, hogy talán ezekből látni a legtöbbet az Interneten, amikor kislányoknak való tortákra kattint az ember. :) Ez egy egyszerűbb fazon, mert az ajándékba kapott hercegnőfigurákkal lett utólag kidekorálva, kellett nekik helyet hagyni. :)



Volt még egy nagyon aranyos feladat. Háziállatokat kellett megformáznom, de nem a múltkori Tanya torta mintájára. Az volt a lényeg, hogy egy szép kis egész alakos paci meg legyen rajta formázva. Azt nem tudom, hogy mennyire lett szép, mert nagyon küzdöttem vele, remélem legközelebb élethűbb lesz. Nézzétek el, eddig csak pónikkal gyakoroltam. ;)



A másik "kedves" figura Drakulaura. A vámpirrá fazonírozott Barbie-babák kora ez, amit nem is csodálok, amikor a tinihorror műfaja is erre a témára korlátozódik manapság. :) Én egy festett verziót készítettem belőle marcipánlapra. Ehhez kaptam egy fotót létező tortáról, de sajnos vízjel hiányában nem tudtam felderíteni, hogy ki készítette a nagyvilágban, a lényeg, hogy nem én találtam ki. :)



És máris itt egy újabb lovacska. Egyszarvú a szentem, igazi babás, rózsaszín, nagy szemekkel. A pici lány repesett az örömtől, mikor meglátta, úgyhogy ezáltal én is boldog vagyok. :) Sajnos a fotó elég rossz minőségű, jó nagy köd volt, így a kis kompakt gépemmel nem bírtam jobbat lőni sajna.



Ez a kis bagolykás torta keresztelőre készült egy pici lánynak és a meghívó mintázatát vittem át a tortára.


Ez a torta ismerős lehet néhány olvasómnak, ami nem véletlen, ugyanis egy tavalyi menyasszonyi tortát fazoníroztam át kislányoknak szóló szülinapi tortává. :)


Ez a kis emeletes szintén egy remake, Myrelle leánykáinak készült legutóbbi szülinapi tortát alakítottam át emeletes változatra. A pici lány, aki kapta, állítólag ölelgette és puszilgatta a tortáját. :)) Annyira kár, hogy nem láthattam...

Nemsokára jövök a kisfiúknak készített kollekcióval. :)


4 megjegyzés:

  1. Mestere vagy a gyerektortáknak és a póniknak ;) Én már kinőttem belőle, de kiskoromban imádtam, így tőled is ezek (na meg az egyszarvú a kedvencem:)) Ja, és a fagyi!!! :))

    VálaszTörlés
  2. Mind tetszik, mind "finom"- de ennek ellenére "ütős"!

    VálaszTörlés
  3. Egyik szebb mint a másik :) A kedvencem a pónis :)

    VálaszTörlés
  4. Egytől-egyig mind remekmű! És a finomságukban is biztos vagyok! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails