2014. augusztus 22., péntek

Esküvő macaronokkal



Anna és Roland esküvőjére készültem nemrégiben.
Nagy volt a vizsgadrukk, mert Anna igazi szakértő a cukrászatban, ráadásul olyan szép párt alkotnak Rolanddal, hogy a stílusos és szép torta minimum elvárás volt a részemről is. :)

Egyébként meg rájöttem, hogy az esküvői torták az én keresztem, mert eddig egy olyan sem volt a repertoáromban, amivel nem gyűlt volna meg a bajom a körülmények negatív együtthatása miatt. Gyanítom, hogy mantrázni kéne legközelebb, hogy minden tökéletes lesz, mert tuti, hogy én generálom ezt a pech-hullámot, ami állandóan elkap, biztos a görcsölés teszi...

Ennél az aktuális darabnál a macaron volt a projekt macerásabb része és természetesen sikerült kifognom azt az egyetlen hetet az egész évben, amikor egekbe szökött a páratartalom, mert egyszerre volt esős idő és döglesztő kánikula.
Az ideg majd szétvetett, mikor már a harmadik nap csináltam meg egymás után három tepsi makit különböző színekben és még mindig csak elenyésző töredéke volt használható. Végül az egész heti termésből sikerült annyit kiválogatni, ami többé-kevésbé megállta a helyét és érdemes volt betölteni. 

Az esküvő hangulatához úgy látom azért jól illett a végeredmény és a barack és menta színű makik is jól feldobták az amúgy visszafogott, decens tortát, és kicsit bohém, vintage jellegűvé tették az összhatást.

Gyönyörűek így együtt nemigaz?!


A torta kiszállítása még egy külön kalandtúra volt, amit most nem mesélek el részletesebben, elég az hozzá, hogy sokat fogom még emlegetni ezt a tortát azt hiszem. :))) Az aktuális időjárást jól tükrözi egyébként, hogy mikor elindultunk volna a tortával, hirtelen leszakadt az ég és éjszakai sötétség borult a vidékre, így rendes fotót nem is tudtam volna készíteni, de igazából nem is mertem, nehogy "megizzadjon" a torta. Szakadó esőben kellett beoperálni a tárolódobozt a kocsiba, ami szinte varázsütésre el is állt, miután elindultunk és szépen kitisztult az ég, az esküvő helyszínéül szolgáló szigeten már esőnek nyomát se lehetett látni.

A torta belsejét úgy kell elképzelni, hogy alul egy tonkababbal fűszerezett Callebaut csokis csokitorta volt, fölötte áfonyapüré vaníliakrémmel mandulás piskótában, a tetején pedig mangókrém citrusos piskótában a leheletkönnyű fajtából. A macaronok mentás citromkémmel és narancsvirágvizes fehércsoki ganache-al voltak töltve.

A szép fotókért köszönet Ördög Mariann fotográfusnak.

Éljen az ifjú pár! :)


3 megjegyzés:

  1. Finom lett - és szó szerint is biztosan ;) Én már csak tudom :)

    VálaszTörlés
  2. Jesszus.............ez a torta a javából. Az aggódásodat megértem maximálisan. Miért nem télen vannak az esküvők???

    VálaszTörlés
  3. Dőlj hátra és pihend ki magad, a torta minden szempontból csodás volt:) Köszönjük!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails