2011. május 13., péntek

Békás-baris babatorta




Első szülinapra készítettem kislánynak ezt a tortácskát. Nem volt nagy, ám annál magasabb.


A két kedvenc játéka került rá, egy bárányka és egy béka formájú rágóka, aminek a színeihez igazítottam a torta színeit. Ez a stílus egyszer már bevált a legutóbbi játékos babatortánál, ezért úgy éreztem most is nyerő lesz majd. :)



Bio tönkölyliszttel és zabpehelyliszttel kevertem a kakaós tésztát, illetve felerészt nádcukorral édesítettem. A krém joghurtos-tejszínes volt friss eperrel. A bevonat a szokásos fondant, a figurák pedig marcipánból készültek.




6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Mindig elcsodálkozom, hogy annyira tökéletes alakúak a tortáid! Ezek a színek is nagyon jól működnek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, igazi csajos torta.

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus! Egyszerű(en) gyönyörű!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Bianka!
    Köszönöm Audrey!
    Köszi Ditta!
    Aranyos vagy Eszter!
    Ez most nekem is tetszik, hogy olyan egyszerű, de mégis bájos lett. Nem mindig jön így össze. :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails