2011. december 12., hétfő

SAD összefoglaló és egy plusz torta tőlem


Befejeződött hát a játék második fordulójára beküldött torták bemutatása, szeretném az itt látható kis montázzsal összefoglalni mi mindent is kaptam. Remélem, nem hagytam ki senkit... :)


Rájöttem, hogy sokkal nehezebb összefoglalót írni, mint bejegyzést az egyes tortákhoz, úgyhogy enyhén nagyképű a cím, mert nagyjából mindent elmondtunk már a tortákról, amit el lehetett mondani, a többit pedig meg lehetett nézni az egyes blogokban. Az egyszer biztos, hogy szebbnél-szebb torták születtek és mindegyiken látszik a lelkesedés, akár gyakorlottabb, akár kezdőbb tortadíszítőről van is szó.
A legtöbb készítőnél a család apróságainak készülnek többnyire a torták, így biztos vagyok benne, hogy mindenkinél zajos tetszést arattak. 

Kis extraként megmutatom végül azt a tortát, amivel én készültem idén a szokásos családi Mikulás napi bulira, ami nálunk hagyományosan a Miklós nappal van összekötve. Miután most már újra van apróság a családban, különösen kedves lett ismét az ünneplés, mert a picuroknál jobban senki nem értékeli a nagyszakállú eljövetelét.
Én is a Grincs történetét választottam a torta témájául, aki ellopta a Karácsonyt.


Szándékosan kedvesebbre csináltam az arcát, mint ahogy az jellemző volna, nehogy Bogyókám megijedjen, vagy valami, de nem is volt igazán érdemes, mert kritikai észrevételként közölte velem, miután megcsodálta, hogy "a Glincs az mindig molcosz!" :)))

Belsőleg egy túró rudi szerű tortát készítettem, kakaós piskótával, étcsoki ganache-al és tejszínes túrókrémmel. Kívülről házi fondantbevonat és a Grincs marcipánból.
Sajnos a végső icing díszítést az utazás előtti utolsó fél órában dobáltam rá rohamtempóban, ami egy kicsit elrontotta az összhatást, úgyhogy ne nagyon bámészkodjon senki az alsó sávban! :)

A játékra visszatérve nagyon köszönöm ezúton is mindenkinek a műveket, remélem sikerült egy kis ünnepi hangulatot varázsolni azoknak, akik erre tévedtek. Ha ezen túl még ötletet is adhattunk az amatőr tortadíszítőknek, már megérte! :)
Egyúttal szeretném továbbadni a SAD következő fordulójának megrendezési jogát kedves bloggerina kolleginámnak, PiciJucinak! :) Remélem klassz kis témát talál majd ki Nektek!

5 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓ, de boldog vagyok, és egyben nagy megtiszteltetés ilyen háziasszonyok után a SAD 3 levezénylése. Köszönöm a megtisztelő bizalmat.

    Remélem nem jelent gondot, ha most év végéig egy kis pihenőt fújúnk, hisz a karácsonyi és szilveszteri időszak teljen inkább pihenéssel mindenkinek..........de januárra kitalálok egy nagyon jó témát ígérem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper lett a tortád, érződik rajta a Pixie-hatás :) Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  3. Á, nagyon jó lett a tortád!!! És nagyon jó kis forduló volt ez, köszi a lebonyolítást!!!
    PiciJuci, jó ötletelést!

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom, hogy lemaradtam. :( Kíváncsian várom PiciJuci fordulóját, semmiképp sem akarom kihagyni!!!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails